22 Mart 2016 Salı

Kitap Yorumu : Gayle Forman / Senden Geriye Kalan

Merhabalar herkese,

     Bu aralar çok sık buluşuyoruz. Haftaya çarşamba sınavlarım başlayacak o zaman giremeyeceğim iki haftanın acısını şimdiden çıkarıyorum diyelim.

     Bugünki konuğumuz Pegasus Yayınlarında Senden Geriye Kalan. Yazarı Gayle Forman aynı zamandan çok sevilen Eğer Yaşarsam ve Sen Gittiğinde romanlarınında yazarı. Senden Geriye Kalan yazarın okuduğum ilk kitabı yani benim başlangıcın diyebiliriz. Gerek olay akışı gerek konu olsun ben beğendim.

     Hikayenin konusuna gelecek olursak Cody ve Meg küçük bir kasabada büyüyen iki çocukluk arkadaşı, ben kitabın arkasını okumadan okumaya başladığım için ilk 20 sayfa Cody'nin kız mı erkek mi olduğunu ve arkadaş mı sevgili mi olduklarını çözememiştim. Cody, ailesini ailesi ve kendisini kardeşi yerine koyduğu Meg'in en iyi arkadaşı olduğunu ve birbirlerinin her şeylerini bildiklerini zanneder ta ki Meg üniversite okumak için şehir dışına gidene kadar. Cody yaşadığı kasabanın kütüphanesinde Meg'den bir e-posta alır. E-postada Meg'in hayatına son vermeye karar verdiği ve bundan kimsenin sorumlu olmadığı yazmaktadır. E-posta ailesinin ve Cody'nin eline ulaştığında Meg çoktan bir otel odasında hayatına son vermiştir. Cody arkadaşının neden ona ufakta olsa bir sinyal vermediğini, neden onunla dertleşmediğini sorgulamaya başlar. Meg'in ailesinin isteği üzerine Meg'in eşyalarını toplamak için Meg'in kaldığı öğrenci evine gider. Orada bulacağı ipuçları eline vicdan azabını dindirecek bir sonuç verecek midir?



     Sizde Meg'in bilinmeyenlerini ve Cody'nin en yakın arkadaşı Meg'in arkasından yaşadıklarını merak ediyorsanız Cody ve Meg'in hikayesine, Senden Geriye Kalan'a buyurun. 

     Kitap için Pegasus ailesine çok teşekkür ederim. Böyle güzel hikayelerde yeniden buluşuncaya dek elinizden kitabınız yanında mis kokan kahveniz eksik olmasın kendinize iyi bakın, hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder