15 Mart 2016 Salı

Başımız Sağolsun

     Ülkemizin başkentinde bombalar patlıyor. Evimizin yatak odasına girip bizden gençlerimizi çocuklarımızı insanlarımızı geleceğimizi çalıyorlar, bir defa da değil üç defa. Ama biz buna sesimizi çıkartamıyoruz, bizi koruyamayanlar hala devletimizin başında koltuklarındalar. Ne denir, hiç bilmiyorum. 

    Sadece korkuyorum, geleceğimden geleceğimizden. Bütün kanallarda, haber sitelerinde kalabalık yerlerden uzak durun 20 Martta da saldırı olabilir diye haber yapılırken 5 aydır hayalini kurduğum hafta sonu gideceğim TÜYAP Bursa Kitap Fuarı'nda, en masum en gerekli belki şuanda en çok ihtiyacımız olan kitapların arasında bombalı bir saldırıya kurban gitmekten, belkide televizyonda bu yazıyla haberlerimin çıkmasından, x kanalındaki haber bülteninde gözü yaşlı annemin olmasından korkuyorum. 

    Sinir oluyorum, elimizden baş sağlığı dilemekten başka bir şey gelmemesine sinir oluyorum. Başımız sağolsun, ülkemiz için bu son olsun. Karanlık günlerin bir an önce bitip aydınlık barış dolu günlerin bir an önce gelmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder