19 Mart 2016 Cumartesi

Bursa TÜYAP Kitap Fuarına Gidememe Nedenim ve Alışveriş Listem

Başımız sağolsun, 

Dün bu yazıyı planlarken güzel cumartesiden merhabalar herkese diye açmayı düşünüyordum ama bu sabah İstanbul'dan gelen haber ile cumartesinin güzelliği kalmadı. İstanbul'da ölenlere allahtan rahmet, yaralılara acil şifalar, ailelerine sabır diliyorum.

Geçtiğimiz hafta sonu bu sıralar düşünüyordum acaba TÜYAP Alışveriş Listemi ne zaman yayımlasam diye, nereden bilebilirdim 5 aydır hayalini kurduğum aylar öncesinden hangi kitapları alacağımı düşünmeye başladığım fuara gidemeyeceğimi ve bu yazıyı whatsapptan gelen dışarıya çıkmayın, avmler boşaltılıyor mesajları arasında yazacağımı.

İlk önce neden gitmediğimden başlayalım :
Salı günü ne olursa olsun gideceğim öleceksem de üç beş kitap uğruna öleyim diyordum ama akşam haber bültenlerini izledikten sonra bu kararımı değiştirmek zorunda kaldım. Bana bir şey olursa anneme babama o acıyı yaşatamaz, benimle birlikte abiminde canını tehlikeye atamazdım. Ecel geldiyse tabi ki en güvenli yerde bile engelleyemeyiz ama annemin aklında keşke göndermeseydim pişmanlığı kalmasın istedim. Fuar planım aylar öncesinden 19 Mart Cumartesi sabah giderim bir gece abimde kalırım beraber gezeriz 20 Mart Pazar akşamüstü dönerim şeklindeydi. Son yaşanan olaylardan ve kalabalık yerlerde bulunmayın uyarılarından sonra hafta içi yoğunluk çok olmaz hafta içi bir gün giderim diye düşünmüştüm ama hafta içi abimin hastahane stajı olduğu için bu yılki fuar planımı iptal etmek zorunda kaldım.

Fuar listeme gelecek olursak ben uzun süredir almayı düşündüğüm ama diğer kitaplar yüzünden okuoku.com dan yaptığım alışverişte sepet dışında kalan kitaplardan oluşturdum.Ve kitap alışverişlerimde romanlardan şiir kitaplarına sıra gelmediği için şiir kitaplarına öncelik verdim. Kesinlikle alacağım kitapların yayın-evlerinin yanına da resimde göreceğiniz gibi küçük yıldızlar koydum. 


TÜYAP'a gitme şansı olanlar gidip mis kokulu kitapların arasında kaybolun, fuarın tadını bizim yerimize de doya doya çıkarın umarım kazasız belasız güzel bir fuar geçirirsiniz. 

Ve biz bu yıl fuar planlarını ertelemek zorunda kalan kitap kurtlarının da umarım ileride barış dolu nice güzel fuar maceraları olur.

Karanlık günlerin bir an önce son bulması aydınlık, barış ve umut dolu güzel günlerin gelmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder