8 Kasım 2015 Pazar

Kitap Yorumu: Robyn Schneider/Her Şeyin Başlangıcı

Mutlu Pazarlar Herkese
       İstanbul'dakilerin TÜYAP sevinci yaşadığı bizim ise TÜYAP'a gidemememin mutsuzluğunu yaşadığımız bu haftasonunda bende boş durmayayım dedim ve Pegasus Yayınları'nın eylül başlarında çıkan Her Şeyin Başlangıcı'nı bitirdim.


       Baş kahramanımız Ezra Faulkner okulun popüler çocuğudur ta ki bir partide kız arkadaşı Charlotte Hyde'ın onu aldatığını öğrenene ve bir trafik kazasında dizi sakatlanana kadar. Artık okulun tenis  takımında değildir ve bunu kendisi için bir son olarak görmektedir. Ama öyle olmadığını yeni okul yılında öğrenecektir. O yıl münazara takımındaki yeni gelen kız Cassidy Thorpe'la tanışınca her şey değişir. Artık o da münazara takımındadır ve  yeni bir aşka yelken açmıştır.

      İçinizi ısıtan, komik, kıpır kıpır bir gençlik romanı, yeni başlangıçlara yelken açmış bir çok gencinde ilham kaynağı olacağını düşünüyorum. Ben okurken çok keyif aldım. İçinde biraz aşk olsun biraz hüzün okurkende gülmemek için kendimi zor tutayım diyorsanız bu kitap tam size göre. 

      TÜYAP'a gitme şansı olan güzel insanlar için umarım keyifli eğlenceli bir fuar olur. Elinizden kitabınız yanında da sıcacık kahveniz eksik olmasın. En kısa sürede yeniden görüşünceye dek hoşçakalın :)

''Dizimdeki metali düşündüm, artık çalışmayan, kayıp parçamın yerine geçtiğini. Ve bu, kalbim değil, diyordum kendi kendime. Kalbim değildi.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder