26 Kasım 2015 Perşembe

Kitap Tanıtımı/ Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler-Mr. Wonderful

Merhabalar Herkese
      İki haftadır sınav haftamın yoğun temposu sonunda yarın bitiyor. Evet çok yorgunum belkide uykusuzluktan gözlerim açılmıyor ama dün gelen bir kargo beni o kadar mutlu etti ki, yorgun ama sonunda zaferi kazanmış bir savaşçı gibiyim. Bu yazıyı yarın yazmayı düşünüyordum ama dayanamadım hazır boş vakit bulmuşken bu sevimli mi sevimli güzel mi güzel kitabı sizinle tanıştırayım dedim. 

     Pegasus Yayınları'nın yeni kitabı, gerçi kitap demek ne kadar doğru bilmiyorum kitaptan çok bir motivasyon günlüğü, defter, albüm... Kısacası kendinizi veya sevdiklerinizi şımartmak için tatlış mı tatlış bir hediye.



      Peki içinde neler var yüzünüzü güldürecek sizi motive edecek bir sürü güzel mi güzel tavsiyeler,tatlış mı tatlış bir sürü çıkartma, istediğiniz gibi kesip boyayıp saklayabileceğiniz wondertavsiyeler ve daha neler neler.Biraz mutluluk için bile arada bir açıp bir iki sayfasına göz gezdirebileceğiniz bir eser.

      Pegasus Yayınları'na sınav haftamda bile olsa yüzümü güldürebildikleri, yoğun tempodan sıyrılıp biraz nefes almamı sağladıkları için sonsuz teşekkürler. Kısa süre sonra yeniden görüşünceye dek elinizden kitabınız, yanında sıcacık kahveniz eksik olmasın. Bol kitaplı günler haftalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder