25 Aralık 2015 Cuma

Kitap Yorumu: Canan Tan/Yüreğim Seni Çok Sevdi

İyi Geceler Herkese
Sınavlarım bitti bol bol yazıcam derken araya performanslar projeler girdi yaklaşık 1 aydır görüşemiyoruz. Tabi ben bu arada boş durmadım derslerimden nefes alabildiğim sürece bol bol kitap okudum. 

İki yıldır yılın bu zamanlarını kendim için Canan Tan zamanı olarak niteliyorum ben çünkü geçen yıl tam da bu zamanlarda yine okul kütüphanesinden aldığım Piraye'yi bitirmiştim. Onun hemen ardından Yüreğim Seni Çok Sevdi'yi de okumak istemiştim ama okul kütüphanemizdeki iki kitaptan biri yoktu diğerininde ilk sayfaları olmadığı için bir türlü içime sinmeyip başlayamamıştım. Kısacası kısmet bu haftayaymış. 


Yüreğim Seni Çok Sevdi,  İstanbullu prenses Aslı ile Bursalı şehzade Murat'ın ortak arkadaşları sayesinde tanışıp  şiirleşmeler ile başlayan İstanbul Bursa Amerika çıkmazında devam eden romantik, sıcacık bir o kadar da hüzünlü üniversite aşkı hikayesi.

Kitap gerek birbirinden güzel Nazım Hikmet şiirleri olsun gerek Canan Tan'ın harika kalemi olsun beni benden aldı. Bazen Aslı'nın inatçılığına kızdım, bazen Murat'ın saf kalpli oluşuna Aslı'sını canından çok sevmesine hüzünlendim, en çokta bir araya gelebilmeleri için bol bol dua ettim. Hani bazı kitaplar olur sonunu merak edersiniz çok çabuk bitsin istersiniz ama o kadar keyifli ve tatlıdır ki bıraksanız aylarca okursunuz. Canan Tan'ın şu ana kadar okuduğum üç kitabıda, Piraye - Pembe ve Yusuf - Yüreğim Seni Çok Sevdi, öyleydi benim için bir an önce bitsin istedim ama bıraksalar sayfa sayfa her kelimesini sindire sindire aylarca okurdum.  Uzun lafın kısası daha önce hiç Canan Tan okumadıysanız bu pembe dünyaya bir yolunu bulun ve girin.

Bir sonraki yazım 2015 Okuduklarımda görüşene dek kendinize iyi bakın, takipte kalın. Elinizden kitabınız yanında da sıcacık çayınız kahveniz eksik olmasın. 
Keyifli Okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder