3 Haziran 2016 Cuma

NURSİBOOKS 1 YAŞINDA


       Geçen yıl bu zamanlar yine sınav haftasında sınav kağıdını erken verdiğim bir anda aklıma düştü bu fikir. ''Neden bir blog açmıyorum?'' dedim. Bu fikir burada bir dursun şu sınavlar bitsin düşünürüz dediğimde düşünmenin gereksiz olduğunu artık kitaplarımla bu aleme girmenin zamanı geldiğini çok sonra fark ettim. Neden bir bookstagram değilde blog açtığım konusunu ben bile bilmiyorum. O zamanlar instagramda fotoğrafların altına uzun yazı yazmayı çok sevmediğimden belki de. Ve bir yıla dönüp baktığımda iyiki diyorum iyiki NURSİBOOKS'u açmışım. İyiki biraz daha zaman kaybetmeden bu dünyaya katılmışım. Bir yıl içinde birbirinden güzel insanlarla tanıştım en çokta o yüzden iyiki diyorum iyiki bu blog vesilesiyle o güzel insanları tanımışım. Yıllar geçtikçe çoğalarak birbirinden güzel yazı ve yorumlar ile devam etmek dileğiyle. Nice kitap dolu bol okumalı yıllarımız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder