22 Haziran 2016 Çarşamba

Kitap Yorumu : Meral Kır / Yolum Aşka Düştü

Merhabalar herkese :)
Cuma günü karnelerin dağıtılmasının ardından biz öğrencilerin tatili de başlamış oldu. Umarım bol okumalı, dinlenmeli, kendimize zaman ayırmalı bir tatil olur. Ben iki yıldır olduğu gibi yaz tatiline hızlı okuyabileceğim sürükleyici bir kitapla başlama kararı aldım. Bunun için kalemine hayran olduğum ve geçtiğimiz günlerde yeni kitabı çıkan Meral Kır'ın üçüncü kitabı olan Yolum Aşka Düştü kitabını seçtim. 

Yolum Aşka Düştü, Sena Tekin'in 5 yaşından beri komşu villadaki Sancaktarların küçük oğlu Ahmet Sancaktar'a olan karşılıksız aşkını anlatıyor. Her şeyin normal geçtiği bir günün sonunda Sena eve gelip televizyonu açtığında çok sevdiği, derslerinde yardım ettiği öğrencisi Efe'nin dün gece Sena'nın evinin iki üç sokak altında öldürüldüğünü öğrenir ve öyledir ki Efe en son Sena'nın evinden çıkmış bu da Sena'yı bir anda cinayetin bir numaralı şüphelisi yapmıştır. Sena polise gidip bildiklerini anlatmaya karar verir ve yanında birisinin olmasını ister aklına ilk Asya gelir, hemen Asya'yı arar ama telefonu Asya'nın ağabeyi Ahmet Sancaktar açar. Sonra mı ? Olaylar olaylar... Meral Kır diğer kitapları gibi yine harika bir polisiye aşk yazmış, sabahlara kadar elimden düşüremediğim bir kitap oldu. 

Her kitabın sonunda olduğu gibi Sancaktarlar Serisinin #4 ve yeni kitabı Aşkın Kokusunu Aldım'ı okumak ve Serra Sancaktar ile Barış Dağlı'nın aşkında kaybolmak için sabırsızlanıyorum. Bol okumalı dinlenmeli tatillerimiz olsun. Elinizden kitabınız eksik olmasın, keyifli okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder