30 Aralık 2015 Çarşamba

2015'DE NELER OKUDUM ?

2015'in son sabahından günaydınlar herkese:)



      Bembeyaz bir 2015 sabahından yazıyorum size. İyisiyle kötüsüyle 2015 i bitirirken bol beklentili yeni bir yıl karşılıyor bizi. Ülkemiz için zor bir yılı geride bırakırken 2016 nın en çok barış dolu geçmesini diliyorum. Bütün dünya için barış dolu huzurlu bir yıl...Geçenlerde internette gezinirken çok güzel bir mesaj gördüm; '' Mutluluk yağmurlarının altında şemsiyesiz kalman dileğiyle... Mutlu yıllar.'' işte böyle güzel yüreğinizin sıcacık olduğu bir yıl geçirin. 2015 bana belkide en doğru kararı verdirdi, belki biraz geç kalmıştım ama geç olsun güç olmasın misali sonunda blogumu açtım. Okuduğum birbirinden güzel kitapları hem sizlerle paylaşma hem de ölümsüzleştirme fırsatı verdi bana. 2015 te iyikilerimin başı blogum. 

      2016  her şeyden önce sağlıklı, huzurlu,biz eğitim sistemi arasında sıkışmış öğrenciler için başarılı, umut dolu, bol iyikili, hiç keşkesiz, dünya üzerinde savaşların son bulduğu, barış dolu, güzel sürprizler barındıran,  kitapseverler için bol kitaplı bol okumalı, masalların sonu gibi iyilerin ödüllendirilip kötülerin cezalandırıldığı, dolu dolu bir yıl olsun.


      Ve iyi dileklerimizden sonra gelelim 2015 icraat raporuna. Okuduklarım adına pek dolu dolu bir yıl olmadı benim için yaz tatilinde yaşadığım bazı sıkıntılar önüne geçti okumamın. Yıl başında belirlediğim 50 kitabın sadece 31 ini okuyabildim. Sağlık olsun inşallah 2016 da gerçekleştirebilirim 50 kitap hedefimi.

Peki NELER OKUDUM?
1) Sıcak Ayaz -Serkan Özel
2) Aylardan Aşk- Meral Kır 
3) Küçük Aptalın Büyük Dünyası-Pucca
4) Bana İkimizi Anlat- Ahmet Batman
5) Ve Geri Kalan Her Şey-Pucca
6) Allah Beni Böyle Yaratmış-Pucca
7) Ay Hadi İnşallah- Pucca
8) Gündüz Sefası-Sarah Jio
9) Günaydın Gece-Mehmet Ali Kılınç
10) Agapi & Ölümsüz Aşk- Sarah Jio
11) Yıldız Tozu- Priscille Sibley
12) O Adam Buraya Geleck- Pucca
13) Pembe ve Yusuf-Canan Tan 
14)  Yaz- Kürşat Başar
15) Kocan Kadar Konuş Diriliş- Şebnem Burcuoğlu
16)  Kürk Mantolu  Madonna-Sabahattin Ali
17) Sen Ölünce Kim Ağlar- Robin Sharma
18) Aşkı Seçtim-Meral Kır
19) Carpe Diem-Aşkım Kapışmak
20) Tutku Oyunları- Aleatha Romig
21) Kor Adası- Kimberley Freeman
22) Aldatmak- Paulo Coelho
23) Her Şeyin Başlangıcı-Robyn Schneider
24) Simyacı- Paulo Coelho
25) Zaman İpliği-Nathan Filer
26) Eleanor&Park- Rainbow Rowell
27) Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler
28) Taaşşuk-u Talat ve Fitnat-Şemseddin Sami
29) Mucize-R.J.Palacio
30) Yüreğim Seni Çok Sevdi-CananTan
31) Sergüzeşt- Samipaşazade Sezai

      En kısa zamanda 2015 yılın ENleri yazımda görüşünceye dek hoşçakalın. Elinizden kitabınız yanında sıcacık kahveniz eksik olmasın. 2016 sizin için çok çok çoook kitaplı geçsin. Musmutlu Yıllar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder