5 Temmuz 2015 Pazar

Kitap Yorumu: Meral Kır/Aşkı Seçtim

Mutlu pazarlar hepimize :)
Aşkı Seçtim benim Sancaktarlar serisinin ilk kitabı Aylardan Aşk ile beraber sipariş verip bir türlü okumaya başlayamadığım kitaptı.Aylardan Aşk 576 sayfa olmasına rağmen 3 günde bitirmiştim. Ama Aşkı Seçtim'e bir türlü başlayamamıştım. Bir ara elimde okuyacak kitabım kalmadığında başladım sonra araya sınav haftam girdi yeni sipariş verdiğim kitaplar girdi taki çarşamba günü kitaplığımı temizlerken elime geçene kadar.
Bir kitabın en iyi dostu yanında içilen bol köpüklü türk kahvesidir.
Gece 2 lere 3 lere kadar elimden bırakamadığım bir kitap oldu. Meral Kır bir kez daha beni hayal gücüyle büyüledi. Asya'nın inadını Doruk'un delici bakışlarını üzerimde hissettim diyebilirim. Ve en çokta Metin'e Dorukla beraber sinir oldum. Kitabın sonunda Asya ve Doruk'un yeniden bir araya gelmesi için bol bol dua ettim.Yaren'i kaçırdıklarında ayrı Asya'yı kaçırdıklarında ayrı korktum.  Ama sonu tam istediğim gibi bitti Asya ve Doruk'un aşkı kazandı.Serinin üçüncü kitabı Yolum Aşka Düştü'yü bir an önce okumak Ahmet ve Sena'nın hikayesinde kaybolmak istiyorum.
Ve bende okurken beğendiğim sözlerin altını çizmeden yapamadığım için bol bol altını çizdim.
Ama beni en çok etkileyen Mevlana'nın aşk için kullandığı benzetme oldu.

''Aşk, topuklarından etine kadar işlenmiş bir nasırdır. Ya canın acıya acıya adım atacaksın ya da canını acıta acıta söküp atacaksın.''


Kitabın içindeki duygu tanımları beni benden aldı.





Ahmet ve Sena'nın hikayesinde bir an önce buluşmak dileğiyle. Pazarınız çok güzel geçsin. Elinizden kitabınız eksik olmasın:) Keyifli günler, keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder