20 Haziran 2015 Cumartesi

Kitap Yorumu: Sabahattin ALİ / Kürk Mantolu Madonna

Merhabalar herkese,
Uzun süredir yazamıyorum nedenide bu ilk kitap yorumum olacağı için hangi kitabı yazacağıma bir türlü karar verememem. Benim için özel bir kitap olması gerekiyordu ve az önce Kürk Mantolu Madonna'yı bitirmemle kararımı verdim. Okuduğum ilk Sabahattin Ali kitabı ve beni tam anlamıyla büyüledi diyebilirim. Kitap Raif'in bir sergide gördüğü tablo ile Kürk Mantolu Madonna'ya aşık olmasını tutkulu bir dille konu alıyor. İnsan nasıl tanımadan sever, aşkı nasıl nereye baktığını bilmediği bir çift gözde bulur, nasıl aşkı bu kadar derinde yaşar...
Kitapta anlamını bilmediğim kelimelerin çok kullanılması , her ne kadar ilk kullanıldığında anlamları verilmiş olsa da diğer sayfalarda sürekli kelimenin anlamına bakmak zorunda kaldım, benim okumamı zorlaştırdı. Son sayfaları hariç tam anlamıyla kendimi kaptırıp okuyamadım. Ama tabi ki bu kitabın konusunun mükemmelliğini bozmaz. Mükemmel bir aşk hikayesi, mükemmel bir adanış malesef ki sonu ölümle bitti.
Ve kitap alıntılarımı topladığım defterime harika bir not daha eklendi.
Kitabın sonlarındaki bu cümle beni büyüleyen cümle oldu.
Bence okumadıysanız vakit kaybetmeden sizde hemen okumaya başlayın. Maria ve Raif'in aşkına tanık olmayan kalmasın.

Elinizden kitabınız yanında da bu sıcak yaz günlerinde buz gibi içeceğiniz eksik olmasın keyifli okumalar, keyifli geceler...

NOT: Sırası gelmişken herkese hayırlı ramazanlar bu sıcak günlerde ne kadar zor olsa
da Allah herkese dayanma gücü versin, bu mübarek ayda yüreğinizden şefkat,merhamet ve hoşgörü eksik olmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder