24 Haziran 2017 Cumartesi

Kitap Yorumu : Merve Öztürk / Seni Beklerken

İki ay gibi uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar herkese :)

     Geçtiğimiz haftasonu bir yıldır hazırlandığım üniversite sınavınında geçip gitmesiyle kitap okumaya film izlemeye günlük sosyal hayatıma geri döndüm. Hız kesmeden kitapyurdu.com dan kitap siparişi verdim. Gelen kitapların arasında ilk sırayı çıktığı günden beri aradığım ama Balıkesir'de bulamadığım Merve Öztürk'ün bal böceği Melina'ya kavuşma hikayesini anlatan Seni Beklerken'e verdim.


     Melina'nın birbirinden tatlı videolarını İnstagramdan severek takip ediyordum ve Merve Hanımın blogunu açtığı ilk zamanlarda kavuşma hikayelerini blogda okumuş eşi ile tanışma hikayelerinide snapchatteki video hikayelerinden dinlemiştim. Kitabın kapağını açtığım ilk zamandan itibaren kulaklarımda Merve Hanımın Tedx'teki sesi ile okudum her bir satırı.

     Seni Beklerken Merve Hanım ve eşi Uğur Bey'in tanışma hikayelerinden başlayarak düğün balayı ve bir süre sonra gelen anne baba olma isteklerini anlatıyor. Onların Melina'ya kavuşma hikayeleri biraz uzun, yorucu ama sonu çok güzel. Seni Beklerken anne olma yolunda çok düşüp çok yara alan her düşüşün sonunda zor da olsa yaralarını sararak savaşmaya devam eden asla pes etmeyen bir kadının umut hikayesi.

     Melina ve Merve Hanım'ın büyülü hikayesinin arasında kitaptaki basım yanlışları kelimelerdeki eksik harfler beni biraz rahatsız etti umarım Siyah Kuğu Yayınevi diğer baskılarda bu hataları düzeltir.

     Yeni kitaplar okudukça yeniden buralarda olacağım. O zamana kadar kendinize çok iyi bakın, takipte kalın. Keyifli okumalar şimdiden mutlu güzel bayramlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder