19 Şubat 2016 Cuma

Kitap Yorumu: Pepper Winters / Tess'in Gözyaşları

Ülkemizin kara günler geçirdiği bu zamanlarda barış dolu yarınlar herkese.

Şehitlerimize Allahtan rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum.

Ben bu hafta Arkadya Bitter Yayınlarının Ekim 2015'te yayınladığı Karanlık Serisinin ilk kitabı Tess'in Gözyaşlarını okudum. 

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bir önceki kitapları Tutku Oyunlarında kapak yazısının okurken silinmesi konusundaki şikayetimizi yayınevine bildirmiştik ve bize grafikerlerinin bu konu hakkında çözüm ürettikleri konusunda dönüş yapmışlardı. Ve Tess'in Gözyaşları gerek kitaplığımda gerek okurken böyle bir sorun yaratmadı. Şikayetimizi dikkate alarak bize kısa sürede dönüş yaptıkları için Arkadya Bitter Ailesine çok teşekkür ediyorum.

Kitaba gelecek olursak, Tess Snow 20li yaşlarının başlarında ailevi sorunlar yaşayan erkek arkadaşı Brax'e aşık bir genç kadın. Q Mercer ise hastalıklı ruhunu yaralanmış, kırılmış kadınların yaralarını sararak bastırmaya çalışan, aile şirketini büyüterek devam ettiren bir iş adamı. Tess Snow erkek arkadaşı Brax ile gittiği Meksika tatilinde esir ticareti yapan bir çete tarafından kaçırılmış ve Q Mercer'e rüşvet olarak hediye edilmiştir.



Kitapta verilmek istenen mesaj çok çok güzel ve anlatımı çok akıcı ancak çok fazla cinsellik ve şiddet içeriyor. Hatta benimle beraber okumaya başlayan arkadaşım 200 sayfayı göremeden bırakmak zorunda kaldı. Fifty Shades of Grey'i (Grinin Elli Tonu) okuyanlar onun 3-5 katı olduğunu söylüyorlar. ( Ben okumaya cesaret edememiştim.) Ama işlenmek istenen konu o kadar güzel ki ben bir haftadır okuduğum bütün iğrençliklere değdiğini düşünüyorum.

Yakında geleneksel doğum günü hediyelerim kitaplarımla beraber sizlerle olacağım. Yeniden görüşünceye kadar elinizden kitabınız yanında kahveniz eksik olmasın. Keyifli huzurlu okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder